Початок
В 1837 році Thierry Hermès (Тьєрі Ермес) відкрив у Парижі майстерню з виготовлення кінних упряжок. Він планував виготовляти вироби високої якости для французької знаті. Пізніше син Тьєрі, Charles-Émile Hermès, переместив майстерню на вулицю 24 Rue Du Faubourg Saint-Honore в Парижі, де до цього дня й розташований головний офіс Дому моди Hermès.
Hermès сьогодні
Невеличка майстерня виробів зі шкіри перетворилась на велику компанію з історією у 185 років, зі 300 бутіками у всьому світі, а також попередніми замовленнями на нові вироби на 6 років вперед. Й це все, не дивлячись на всі світові кризи та дуже високу вартість виробів Hermès.
Історія
Звичайно, що такий успіх стався не за один день. Кампанія зростала протягом декількох поколінь родини Hermès. Ось лише декілька ключових подій в історії Дому Hermès:
- З 1880-хх років майстерня шкіряних виробів Hermès почала виготовляти аксесуари для кінного спорту, а ще трішки пізніше їх вироби почали продавати в магазинах.
- На початку ХХ століття компанія була під управлінням сина засновника, Чарля - Еміля Ермеса. За його ідеї в 1900 році з’явилася перша сумка для наїзників Haut à Courroies, яка стала дуже популярною та відкрила шлях для нового напрямку в розвитку майстерні.
- З 1900-х років Hermès виробляли не лише сідла, вуздечки та інші аксесуари для кінного спорту, а також й дорожні сумки надзвичайно високої якості.
- Hermès стає відомим не лише у Європі, але й на інших континентах. Вироби майстерні відправляли до Америки та Африки.
- Hermès першими у Франції починають використовувати молнію-зіппер для своїх виробів. Зручна застібка - молнія навіть отримала назву серед людей “застібка Hermès”. Через 4 роки після цього, в 1918 році, спортивну шкіряну куртку з зіппером виготовляють на замовлення для Принця Уельсу Едварда.
- Яким чином бренд перейшов від виробництва сумок, одягу та аксесуарів для кінного спорту до жіночих сумочок? Раптово, як це часто й трапляється. Це були 1920-ті роки. Жінка Еміля - Моріса Ермеса, власника компанії на той момент, не могла знайти для себе сумку, яка б їй подобалась. Тоді чоловік розробив мініверсію відомої сумки ‘Haut a Courroies’ для того, щоб догодити жінці.
- В 1930-х роках з’явились легендарні вироби бренду, які сьогодні є справжніми модними іконами. Це, звичайно ж, шкіряна сумка Sac à dépêches (пізніше її назвали “Kelly” на ім’я відомої акторки Грейс Келлі) в 1935 році та відомі шарфи Hermès carrés в 1937.
- В 1949 році Дім моди Hermès презентував першу шовкову краватку та перший парфюм ‘Eau d’ Hermès’.
- Починаючи з 1950 року, компанія пакує свої вироби в відомі помаранчеві коробки з логотипом, на якому зображений екіпаж з наїзником.
- В 1970-х компанія почала виробництво годинників. Для цього була заснована майстерня La Montre Hermès в Швейцарії. А трохи пізніше Hermès придбали декілька відомих компаній з виробництва предметів сервіровки столу, щоб закріпити свої позиції й в цьому сегменті luxury ринку.
- Початок 1980-х: поява відомої сумки “Birkin” в 1982 році. Неймовірна випадковість, звичайна розмова між керівником компанії Hermès Жаном-Луї Дюма (Jean-Louis Dumas) та актрисою Jane Birkin (Джейн Биркин) на борту літака Париж - Лондон. Сьогодні сумка Birkin - це легенда. Кожна сумка коштує від 7 000$ до 300 000$. Це не просто важливий предмет жіночого гардеробу, а ще й вигідна інвестиція, адже її ціна з роками лише зростає. Birkin - це повністю ручна робота, що потребує особливої майстерності. Одну сумку виготовляють 18 годин та більше, якщо вона з крокодилової шкіри.
Hermès - це перш за все філософія
Як говорив CEO компанії Jean-Louis Dumas: “В нас немає політики з реклами, в нас є політика з якості”. Прагнення до досконалості та найвища якість - ось слова, які максимально точно відображають стратегію успіху Дому моди Hermès. Сьогодні компанією керує син Axel Dumas, який також дотримується таких принципів. Він вважає головною цінністю Hermès - майстерність.
Повністю ручна робота
Всі вироби компанії до цього часу виготовляють вручну. Практично все виготовляється у Франції в Ateliers Hermès. При цьому компанія приділяє особливу увагу тому, щоб кожен виріб виготовляв один й той самий майстер від початку до кінця. Саме так й формується бездоганна якість.
До речі, цікавий факт: перш, ніж майстер почне виготовляти щось в компанії, його навчають 3 роки. Такий довгий процес підготовки безперечно відображається в якості кожної деталі виробів бренду. Для всіх нових співробітників також передбачено спеціальне навчання протягом 3 днів, де детально розповідають про компанію, її історію, ключові дати та події. Це називають “побувати всередині помаранчевої коробки".
Бажання компанії зробити бездоганний виріб коштує дорого. Сьогодні Hermès - це навіть не luxury, а ultra-premium luxury. Знижувати планку бренд зовсім не збирається. Можливо, це й добре. Ви як вважаєте?