Початок
В 1837 році Thierry Hermès (Тьєрі Ермес) відкрив у Парижі майстерню з виготовлення кінних упряжок. Він планував виготовляти вироби високої якости для французької знаті. Пізніше син Тьєрі, Charles-Émile Hermès, переместив майстерню на вулицю 24 Rue Du Faubourg Saint-Honore в Парижі, де до цього дня й розташований головний офіс Дому моди Hermès.
![](https://static.tildacdn.com/tild6234-3032-4937-b061-336634303963/hermes-headquarter.jpg)
Hermès сьогодні
Невеличка майстерня виробів зі шкіри перетворилась на велику компанію з історією у 185 років, зі 300 бутіками у всьому світі, а також попередніми замовленнями на нові вироби на 6 років вперед. Й це все, не дивлячись на всі світові кризи та дуже високу вартість виробів Hermès.
![](https://static.tildacdn.com/tild6536-6261-4636-b666-613236373836/birkin_hermes.jpg)
Історія
Звичайно, що такий успіх стався не за один день. Кампанія зростала протягом декількох поколінь родини Hermès. Ось лише декілька ключових подій в історії Дому Hermès:
- З 1880-хх років майстерня шкіряних виробів Hermès почала виготовляти аксесуари для кінного спорту, а ще трішки пізніше їх вироби почали продавати в магазинах.
- На початку ХХ століття компанія була під управлінням сина засновника, Чарля - Еміля Ермеса. За його ідеї в 1900 році з’явилася перша сумка для наїзників Haut à Courroies, яка стала дуже популярною та відкрила шлях для нового напрямку в розвитку майстерні.
- З 1900-х років Hermès виробляли не лише сідла, вуздечки та інші аксесуари для кінного спорту, а також й дорожні сумки надзвичайно високої якості.
- Hermès стає відомим не лише у Європі, але й на інших континентах. Вироби майстерні відправляли до Америки та Африки.
- Hermès першими у Франції починають використовувати молнію-зіппер для своїх виробів. Зручна застібка - молнія навіть отримала назву серед людей “застібка Hermès”. Через 4 роки після цього, в 1918 році, спортивну шкіряну куртку з зіппером виготовляють на замовлення для Принця Уельсу Едварда.
- Яким чином бренд перейшов від виробництва сумок, одягу та аксесуарів для кінного спорту до жіночих сумочок? Раптово, як це часто й трапляється. Це були 1920-ті роки. Жінка Еміля - Моріса Ермеса, власника компанії на той момент, не могла знайти для себе сумку, яка б їй подобалась. Тоді чоловік розробив мініверсію відомої сумки ‘Haut a Courroies’ для того, щоб догодити жінці.
- В 1930-х роках з’явились легендарні вироби бренду, які сьогодні є справжніми модними іконами. Це, звичайно ж, шкіряна сумка Sac à dépêches (пізніше її назвали “Kelly” на ім’я відомої акторки Грейс Келлі) в 1935 році та відомі шарфи Hermès carrés в 1937.
- В 1949 році Дім моди Hermès презентував першу шовкову краватку та перший парфюм ‘Eau d’ Hermès’.
- Починаючи з 1950 року, компанія пакує свої вироби в відомі помаранчеві коробки з логотипом, на якому зображений екіпаж з наїзником.
- В 1970-х компанія почала виробництво годинників. Для цього була заснована майстерня La Montre Hermès в Швейцарії. А трохи пізніше Hermès придбали декілька відомих компаній з виробництва предметів сервіровки столу, щоб закріпити свої позиції й в цьому сегменті luxury ринку.
- Початок 1980-х: поява відомої сумки “Birkin” в 1982 році. Неймовірна випадковість, звичайна розмова між керівником компанії Hermès Жаном-Луї Дюма (Jean-Louis Dumas) та актрисою Jane Birkin (Джейн Биркин) на борту літака Париж - Лондон. Сьогодні сумка Birkin - це легенда. Кожна сумка коштує від 7 000$ до 300 000$. Це не просто важливий предмет жіночого гардеробу, а ще й вигідна інвестиція, адже її ціна з роками лише зростає. Birkin - це повністю ручна робота, що потребує особливої майстерності. Одну сумку виготовляють 18 годин та більше, якщо вона з крокодилової шкіри.
![](https://static.tildacdn.com/tild3830-3462-4137-a339-636161653338/Hermes_birkin.jpg)
Hermès - це перш за все філософія
Як говорив CEO компанії Jean-Louis Dumas: “В нас немає політики з реклами, в нас є політика з якості”. Прагнення до досконалості та найвища якість - ось слова, які максимально точно відображають стратегію успіху Дому моди Hermès. Сьогодні компанією керує син Axel Dumas, який також дотримується таких принципів. Він вважає головною цінністю Hermès - майстерність.
![](https://static.tildacdn.com/tild6635-6466-4332-b134-316232336134/hermes_lecture.jpg)
Повністю ручна робота
Всі вироби компанії до цього часу виготовляють вручну. Практично все виготовляється у Франції в Ateliers Hermès. При цьому компанія приділяє особливу увагу тому, щоб кожен виріб виготовляв один й той самий майстер від початку до кінця. Саме так й формується бездоганна якість.
До речі, цікавий факт: перш, ніж майстер почне виготовляти щось в компанії, його навчають 3 роки. Такий довгий процес підготовки безперечно відображається в якості кожної деталі виробів бренду. Для всіх нових співробітників також передбачено спеціальне навчання протягом 3 днів, де детально розповідають про компанію, її історію, ключові дати та події. Це називають “побувати всередині помаранчевої коробки".
Бажання компанії зробити бездоганний виріб коштує дорого. Сьогодні Hermès - це навіть не luxury, а ultra-premium luxury. Знижувати планку бренд зовсім не збирається. Можливо, це й добре. Ви як вважаєте?
![](https://static.tildacdn.com/tild3563-3464-4565-a462-306333393832/hermes-scarf.jpg)